Ir al contenido principal

Versos perplexos. Dona, bogeria i compromís.

Dissabte 27.4 . 20.30 h.

(Castellano abajo)
Versos perplexos explora a través de la paraula, el moviment i la música les relacions poc convencionals, el pas del temps, la bogeria i el perill que suposa no estar alerta.



A partir de la poesia inèdita de Victòria Gras, el col·lectiu de dones Axoloti ha creat un projecte empíric on a cada pas s'obra una nova via. La poesia com a expressió vital. La dansa com a possibilitat enfront la violència. La música com a ressò del perill imminent que suposa el feixisme.
Un espectacle contundent i alhora irònic, que pren com a referència a autors com Walter Benjamin, Federico García Lorca, Marguerite Duras o Ch. N. Bialik.

Autoría: Victòria Gras

Dirección: Ariadna Martí
Interpretación: Núria Badia
Danza: Mireia Torrent
Espacio sonoro: Elisenda Fàbregas
Dramaturgia: Carmen Viñolo
_________________________
Sinopsis castellano:
Espectáculo de poesía, danza y música, en catalán.

Versos perplexos explora a través de la palabra, el movimiento y la música las relaciones poco convencionales, el paso del tiempo, la locura y el peligro que supone no estar alerta. A partir de la poesía inédita de Victòria Gras, el colectivo de mujeres Axoloti ha creado un proyecto empírico donde a cada paso se abre una nueva vía. La poesía como expresión vital. La danza como posibilidad frente a la violencia. La música como eco del peligro inminente que supone el fascismo. Un espectáculo contundente y, a la vez, irónico que toma como referencia a autores como Walter Benjamin, Federico García Lorca, Marguerite Duras o Ch. N. Bialik.


Un artículo sobre la obra

Entrada: Taquilla inversa













Comentarios